10 Mart 2010 Çarşamba

Muallem,Haşim'i unutturacak!

Samanyolu izleyicisinin merakla beklediğin 'Kader Çizgisi' bugün ekrana merhaba diyor. Her bölümde iç içe geçmiş iki hikâyenin anlatılacağı dizide insanın geçmiş, şimdi ve gelecek zaman arasındaki hayatından kesitler yer alıyor.

Her şey ise 'keşke' dendiği noktada başlıyor. Bıçak sırtı konuların ekrana taşınmasının izleyicide bir farkındalık oluşturacağı kesin. Taner Tunç'un yönettiği dizinin ana karakteri 'Doğruluk Ekseni'nde Haşim'i oynayan tiyatrocu Özer Tunca. İzleyici karşısına 'Muallem' rolünde çıkacak olan Tunca, geçmişe dönmek isteyenlere yol gösteren bilge biri. Çok zengin bir karakter Muallem. Her bölümde farklı bir kimliğe bürünerek, kimi zaman bir benzincide pompacı, kimi zaman bir doktor, bazen bir bakkal, dilenci ya da hâkim olarak görülüyor.

Bursa Devlet Tiyatrosu'ndan yeni emekli olan Tunca, İstanbul'un hızlı hayatına pek alışamamış. Ancak 'çok sevdim' dediği İstanbul'a daha önce gelmek, sektöre daha önce girmek 'keşke'leri arasında. "Keşke daha erken emekli olsaydım. Çünkü daha bu kadar yaşamayacağım dedim, gözümü karartıp dilekçemi verdim." diyor.

Rolünün ileride küçük oynamalarla daha da renklenebileceğini belirten Tunca'nın tereddütleri de yok değil: "Devlet Tiyatrosu'nda da atmışın üzerinde oyunda oynadım. Hepsi de ters köşe rollerdi. Beni hep kötü Haşim olarak kabul ederken, şimdi başka bir karakterde kabul ederler herhalde." Oynadığı roller gerçekten izleyiciyi şaşırtacak türden. Dokuz yaşında çocuk, seksen yaşında ihtiyar, delikanlı ve deli rollerinin üstesinden başarıyla gelmiş Tunca. Bu başarısında uyumlu kişiliğinin etkisi de büyük. Sete yeni gelen gençlerin elinden tutmasından, boş zamanlarında tavsiyelerde bulunmasından anlaşılıyor bu durum. "Şimdi ne kadar uyumlu olursam hem birlikte çalıştığım insanlar hem de ben rahat ederim. İyi iş çıkar. Çok da mesafe koymayı sevmiyorum açıkçası." diyor.

ZAMAN





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder